wtorek, 24 stycznia 2012

ACTA

Hmm… cóż mogę napisać. Nie jestem uprawniona do krytyki, ponieważ posiadam zbyt małą wiedzę na temat tej ustawy. Nie popieram piractwa, ani też nielegalnego rozpowszechniania czegokolwiek, ale będąc zupełnie szczerą, kto z nas jest absolutnie czysty w tym temacie?
Mam jednak poczucie, że wyżej wspomniana ustawa, nie rozwiąże problemu piractwa. Za to godzi w moją prywatność, do której każdy człowiek ma prawo. Nie mam pojęcia jak miałby funkcjonować Internet po podpisaniu tej ustawy, bo portale niewątpliwie będą musiały się jakoś zabezpieczyć, a my na tym ucierpimy. Czy zatem Internet będzie spełniał swoją funkcję nadal? Mam co do tego pewne wątpliwości. Nie wyobrażam sobie jak miałby funkcjonować np. youtube czy chomikuj.pl
Może teraz przesadzam, ale przypomina mi to ideę cenzury. Mam nadzieję, że jednak pójdziemy naprzód zamiast cofać się w czasie.

Muzyka na dziś: Two Steps From Hell - Wind Queen http://www.youtube.com/watch?v=3d9NtZK1mZQ&feature=related

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz