czwartek, 20 lutego 2014

Megan Maxwell – Proś mnie o co chcesz



Książka hiszpańska. Czy mi się podobała? Właściwie to nie wiem, tak sobie. Jest to trylogia z tego, co mi wiadomo. Druga część ma się ukazać w kwietniu.
Połączenie szef-sekretarka jest już raczej oklepane i trzeba naprawdę czegoś wyjątkowego, żeby się zachwycić. Tu zachwytu nie było. Osobowość Judith trudno mi jednoznacznie określić. Być może dlatego, że była mało spójna. Niby dziewczyna z charakterem, ale jakoś tak zbyt uległa. Trochę wykreowana na dziewczynę z sąsiedztwa, trochę na panienkę, której seks bez zobowiązań nie przeszkadza. Momentami miałam wrażenie, że bohaterka ma rozdwojenie jaźni.  Z kolei Erick nieco mnie zainteresował, pewnie dlatego, że tak mało o nim wiadomo, a strzępki informacji sugerują coś głębszego. To jednak nie zmienia faktu, że jego zachowania nie było dla mnie do końca zrozumiałe. Raz zimny, raz czuły. Raz Judith jest mu obojętna, innym razem nie. Jego niecodzienne upodobania pasują do tej chłodniejszej wersji. Ale i tak nie miałam poczucia, że tu wszystko do siebie pasuje. Możliwe, że to poczucie zniknie przy dalszych częściach. Ogólnie mam wrażenie, że on jest na coś chory, ale może tylko mi się wydaje.


Dodam jeszcze (już niezależnie od treści), że wydawnictwo Amber powinno się wstydzić. To już któraś z kolei książka, w której liczba błędów jest po prostu żenująca. Zjedzone końcówki wyrazów, braki literowe w środku, pomylone imiona i zaimki to jest standard. Naprawdę wstyd, bo przecież za te książki czytelnik płaci.  
Nie jest to jakoś szczególnie poruszająca historia, raczej taka do przeczytania i zapomnienia. Co nie znaczy, że nie jestem ciekawa dalszych losów bohaterów. Mimo to nie wiem czy sięgnę po drugą część.  

49 komentarzy:

  1. Ja przeczytałam 2 tomy :) Książka dość ciekawa, taka zwykła opowiastka o miłości.i masz rację Eric jest chory, ma problemy ze wzrokiem i grozi mu ślepota. W drugim tomie czytelnik dowiaduje się również, że Erica czeka poważna operacja, bohater wyznaje miłość Judith i na jak wychodzi, że opiekuje się bratankiem po śmierci siostry a ten bratanek to samo pasmo kłopotów......

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam:) Ja również przeczytałam 2 tom jak by ktoś miał 3 tom to była bym bardzo wdzięczna, z góry dziękuję der-a@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam
    Własnie przeczytała 2 tomy jakby ktoś miła 3 tom to była bym wdzięczna :))
    jusi85ind@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również przeczytałam 2 tomy i z ciekawości sięgnęłam po kolejny,tylko że odnalazł go w języku hiszpańskim. Strasznie się zdziwiłam bo dużo rzeczy brakowało więc zajrzałam do hiszpańsko języczek drugiej części.I co się wtedy okazało? Oryginalna pierwsza książka w języku hiszpańskim została podzielona przez polskie wydawnictwo na dwie części. Na to wychodzi że zamiast 3 tomów w Polsce będzie 6 (chyba że się zlitują i pozostałe tomy będą przełożone w całości).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też przeczytałam dwie pierwsze części. Jeśli ktoś ma kolejne lub w ogóle całośc to prosze o podeslanie zosia.lapinska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. obecnie w polskim wydaniu są tylko dwa tomy. trzeci i czwarty możliwe są do dostania tylko w wersji hiszpańskiej obecnie, nie wiadomo czy będą choćby w angielskiej, bo wydawnictwo nie jest zbytnio zainteresowane....:/

    OdpowiedzUsuń
  7. na innym blogu przeczytałam że w listopadzie ma być opublikowany tom3

    OdpowiedzUsuń
  8. przeczytałam 2 tomy i czekam na 3. Jak ktoś posiada proszę o przesłanie monikafaszczowa@o2.pl z góry dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również przeczytałam 2 tomy i jak by ktoś z was wiedział coś na temat 3 proszę mi dać znać na paulina.f@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. widziałam tom 3 ale w hiszpańskiej wersji :[

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo proszę jeśli ma ktoś tom 3, proszę na email monia.kura@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze raz email monia.kura@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. hej przeczytałam książkę i potrzebuje tom 3 jak ktoś ma ppppppllllliiiiissssss myszka2247@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tez przeczytalam prosze o tom 3 jak ktos ma agnieszka590@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeczytałam dwie części i bardzo proszę o tom 3 jak ktoś ma na s_olejniczak@op,pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, macie tom 3 na pdf? 10 lutego ma być premiera!! :) :)

      Usuń
  16. hej macie dwa pierwsze tomy w pdf? jeśli tak to proszę o podesłanie ajkaa007@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam.
    Właśnie kończę 2 tom, ksiązka bardzo mnie wciągnęła:) Jeśli ktoś posiada 3 tom byłabym bardzo wdzięczna za podesłanie: angela250@op.pl
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. już dziś się pojawił 3 tom w wersji papierowej :D czekam na eboook
    może ktoś się by podzielił ?:D
    zbyszekjolcia@wp.pl :)
    pozdrawiam
    J.x.

    OdpowiedzUsuń
  19. już dziś się pojawił 3 tom w wersji papierowej :D czekam na eboook
    może ktoś się by podzielił ?:D
    zbyszekjolcia@wp.pl :)
    pozdrawiam
    J.x.

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam serdecznie czy ktoś ma eboook 3czesc wyszła wczoraj ale ktoś ma. Jak coś poproszę na jacekcholewa323@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. "Proś mnie o co chcesz, raz jeszcze" i ''Proś mnie..., bez końca" to dopiero drugi tom trylogii, czyli jeszcze będziemy musieli poczekać jeszcze na kolejne dwie części trzeciego tomu. :(
    Na pdf trzeba będzie pewnie poczekać kilka(naście) dni.

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam bardzo bym prosiła o przesłanie 3 tom na szasza1988@o2.pl z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  23. Byłabym bardzoo wdzięczna za podzielenie się tomem 3 :) (mój mail: marta_olga@onet.eu) Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy ktoś ma 3 tom i podzieli się??? Będę wdzięczna ;) mój mail: alex171991@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam chciałam prosić o 3 tomu w języku polskim ( pdf ) jeśli ktoś posiada z góry dziękuje czekam z niecierpliwością. :)
    patka111311@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam. Mogłabym prosić o 3 tom? jusi85ind@interia.pl
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Poproszę o 3 tom jeśli ktoś posiada ;) z góry dziękuje. kamila.balinska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam. Mogłabym prosić o 3 tom jeśli ktoś posiada w pdf. Z góry dziękuje:)
    inkacz_15@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Też bym chciała trzeci tom :) agnieszka151996153@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Czy ktoś już wie kiedy 4 tom będzie dostępny w wersji ebook

    OdpowiedzUsuń
  31. przeczytałam 3 tom a ma ktoś już 4 tom w pdf?

    OdpowiedzUsuń
  32. mam już 4 tom w wersji pdf :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, chcemy:)

      Usuń
    2. tom 4 dostępny na tej stronie http://www84.zippyshare.com/v/AFtuiv2M/file.html

      Usuń
  33. Hej. Była bym wdzięczna jak by ktoś miał 3 i 4 tom w pdf. motylek 2132135@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Adres emalia motylek 2135@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam,
    Poprosiłabym o tom 1 i 2 w pdf. Albo likna do ściągnięcia naprawdę za darmo. Jak ktoś ma 2 pierwsze częsci to poprosze na emaila mirkac29@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam . Poszukuje 3 tomu w pdf. Jeśli ktoś ma to poprosiłabym na malgorzata.grygowska@wp.pl
    Dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  37. Chcecie jeszcze te tomy? Mam tom 1+2+3 w pdf :) Ktos chetny? Moge sie podzielic.
    Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ja jestem chętna na wszystkie tomy jakie posiadasz mam nadzieje ze jeszcze wchodzisz na tego bloga;? to mój adres mala1313013@wp.pl Wielkie dzieki

      Usuń
  38. witam :) szukam wszędzie 5 tom? czy ktoś sie podzieli ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej gdybyś znalazla podziel sie ;)mala1313013@wp.pl oczywiscie jezeli ja znajde tez sie podziele pozdrawiam

      Usuń
  39. hej posiada ktos tom 5 w pdf i sie podzieli bede bardz wdzieczna;) mala1313013@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. ma ktoś już 5 tom w pdf?

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej a moze ma ktos juz 5 w pdf Prosze

    OdpowiedzUsuń
  42. Ma ktoś tom 5 i 6 w pdf- z góry dzięki!!
    volleymylife1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Hej. Ma ktoś najlepiej wszystkie tomy. Dzięki wielkie!
    aduudu@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Ma ktoś od 4-6 tom w pdf? Podzieli się?Prosze!
    natfin@interia.pl
    Z góry dziękuje.

    OdpowiedzUsuń