czwartek, 17 lipca 2014

Jodi Ellen Malpas - Ten Mężczyzna. Jego Wyznania


Kolejna odsłona Tego Mężczyzny. Czy jest zaskakująca? W wielu momentach tak. Choć przyznam, że w tej części doszłam do wniosku, iż Ava jest tak samo szalona jak Jesse. Momentami jej zachowanie działało mi na nerwy, nawet jeśli rozumiałam jej motywy. 

Nie chcę zdradzać treści, więc powiem tylko, że sporym zaskoczeniem było dla mnie zachowanie Sarah, czy była szczera pozostaje dla mnie na razie zagadką. Ostatnie kilka stron książki naprawdę sporo namieszało i trzymało w napięciu. Niestety na efekty musimy poczekać do ostatniej części. 

Cieszy mnie fakt, że każda kolejna część nie jest gorsza od poprzedniej. Stale się coś dzieje i nadal kilka wątków nie zostało rozstrzygniętych. 

------
Hasło do folderu na chomiku to: AvaWard

66 komentarzy:

  1. Witam!!!Właśnie nie dawno skończyłam czytać 4 część nie ukrywam że dzięki Tobie!!!Strasznie mnie wciągnęły te książki ,mogę powiedzieć że jestem mega zainteresowana dalszymi częściami.Czy mogła bym prosić o dalsze namiary w pdf-ie .Z góry bardzo Ci dziękuję.PS.Jesteś wielka za to co robisz :-) POZDRAWIAM SERDECZNIE!!! kalina182@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Tobie przeczytałam 2 i 3 tom :) Jestem wdzięczna za to co robisz, za Twój cenny czas poświęcony na tłumaczenie tego :) Ciekawa jestem dalszych części i jeśli zechciałabyś mi użyczyć byłąbym wdzięczna. Z góry dziękuję. Pozdrawiam ;) madeleine-marie@wp.pl

      Usuń
  2. Hej.mnei rozniwez wciagnela ta ksiazka i czkema z niecerpliwoscia zeby przeczytac czesc 5.czy moglabys udostepnic w pdfie lub przesslac na meila? klodzinska4@wp.pl ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w Nich :) Nie mogę się doczekać kolejnej części :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też desperacko szukam 5 części w pdf :(

    OdpowiedzUsuń
  5. jest szansa uzyskać hasło do chomika?

    OdpowiedzUsuń
  6. ta książka jest megaaaaaaaa :d z niecierpliwością czekam na 6 część :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, taak ja też uważam że to jedna z najlepszych serii w swoim gatunku. Jeśli była by możliwość również proszę o hasło na chomika żeby pobrać 5tą część. Z góry ogromnie dziękuję:) mój mail to lila.sondel@yahoo.pl. Pozdrawiam serdrcznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, mnie równiez bardzo wciągnęła ta powieść i chetnie bym także chciała już przeczytac 5 część:) mój email to AAsiapsx@interia.pl
    Dziękuje i Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć 😀 przeczytałam 4 części i bardzo chciałabym przeczytać kolejne 2. 😋Mogłabym prosić o przesłanie hasła do folderu tej części na twoim chomiku? dominika.graczyk20@gmail.com z góry baaaardzo dziękuje 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeczytałam "Jego Pocałunki" ostatnio dzięki Tobie! Mnie Ava działała na nerwy już wcześniej momentami :P Sarah coś pewnie znów zrobiła a wierzyć w jej dobre serce chyba nie łatwo :) Jesli można to poproszę o hasło do 5 części :) magdalena_kalisz@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Wczoraj już tu było hasło na chomika czy ja byłam ślepa? nie ważne :)
    Przeczytałam! W tym momencie mogę się zgodzić z tym co napisałaś!
    Oczywiście książka zakończona w momencie takim... chce się czytać dalej!
    M.K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było od samego początku, ale nie martw się, mało kto zwrócił na nie uwagę :)

      Usuń
    2. ehh ślepota nie boli niestety! :P
      ale jak człowiek się zajawi na coś to tak jest :)
      M.K

      Usuń
  12. Oszaleje jeśli nie znajdę 5 części w pdf-ie ;( .. Proszę o adres do twojego chomika oraz o książkę, oczywiście w pdf-ie jeśli posiadasz ;) kamila.balinska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Cała seria jest genialna, cały czas się coś dzieje!! Cieszę się z pojawienia na chomiku kolejnej części (prawdę mówiąc ostatnimi czasy męczyłam trylogię Starka, która kompletnie mnie nie porwała) Dziękuję za twoje zaangażowanie :) Pozdrawiam!
    envoyofdevil@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak książka jest genialna. Jeśli mówicie że w 5 części się dzieje to powiem Wam że w 6 dzieje się więcej. Ja nie mogłam doczekać się premiery i wyszperałam wersję angielską. Było warto :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mogłabym wiedzieć gdzie udało ci się wyszperać tą ostatnią część w wersji angielskiej? bo ja chyba zaraz oszaleję szukając jej:) proszę o kontakt ivona.87@interia.pl

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  15. Ja tez przeczytalam wersje angielska, tam to dopiero sie dzieje, chyba najwiecej ze wszystkich czesci, poszukajcie na chomiku

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam, mnie również bardzo wciągnęła ta książka i chciałabym już przeczytać 5 część, byłabym wdzięczna za podesłanie :) mój e-mail to ania.ludynia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej , mnie również niesamowicie wciągnęły poprzzednie części :) bardzo bym prosila Cię o podeslanie hasla na Twojego chomika . Mój email to sanwier@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli posiadacie 5 i 6 cześć w pdf to proszę o przesłanie na maila : olcia1271@op.pl . Z góry dziekuje , książka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli posiadasz 5 i/lub 6 cz. tej powieści również poproszę :). Mój e-mejl to : adia3247@wp.pl . Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam jesli posiadasz proszę o przesłanie 5 i 6 części na e-mail beata-sz88@wp.pl pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje drogie a jaka jest nazwa chomika??

    OdpowiedzUsuń
  22. http://chomikuj.pl/victoriua

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy ja tez moga prosic o hasło badz przesłanie na mejla 5 czesci?
    Byłabym bardzo wdzieczna.:)
    moj mejl: sloneczko909@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. czy ktos by mi mogł przesłac 5 czesc na e meil pdf moj adres kosmo_warka@op.pl z gory dziekuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć Victoriua, mogłabys mi przesłać 5 część na adres ekirchniawy@wp.pl lub podać hasło do chomika ? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. hej :) ja też poproszę o dostęp !!! muszę przeczytać kolejną część ;) póki jeszcze na urlopie jestem :P
    ewa.marzec89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też poproszę hasło:) mój mail majstrz15@gmail.com. książka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  28. czy na ktoś 6 cześć jeżeli tak proszę o wysłanie na anka199817@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Prosze o link do chomika, chciałabym przeczytac jeszcze 5 i 6 tom poprzednie bardzo mnie zaintrygowały :) siepak1996@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej ja również prosiłabym o 6 tom jeśli któraś z Was ma dostęp. Mój email to: sanwier@onet.pl. Dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Czy ja rownież mogłabym prosić o przysłanie 5 i 6 części książki na maila paulka1907@interia.pl dziekuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja też prosiłabym o 5 i 6 część jeśli jest to możliwe
    jolkacz23@wp.pl
    proszę !!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej czy ja rowniez moge prosic o przeslanie mi czesci 5 i 6 na email monika191@onet.eu z gory dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  34. i ja tez poproszę czesc 5 i 6 ;) asia.strozik@gmail.com dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  35. Ludzie opanujcie sie, jak mozna byc tak debilnym. Haslo do chomika jest podane pod wpisem, link do chomika po prawej stronie, czy naprawde to tak skomplikowane ze nie mozecie znalezc. 6 czesci jeszcze nie ma, data wydania 12 sierpnia. Wypadaloby najpierw poszukac a nie prosic I zasmiecac dziewczynie bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba jestem z tych debilnych, bo nie widzę nic...:(

      Usuń
  36. hej podajcie jak możecie link do 6 cześci w wersji angielskiej ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej wchodziłam na tą stronę i tam jest część 1, 2, 3 a nie ma 6 części

      Usuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Hej, jak macie 5 i 6 część to poproszę na az3555@gmail.com, dzięki! Ania

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej dziewczyny :D macie 6 cześć moj mail marlena007.mg@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Czy te liczne komentarze oznaczają że możesz wysłać pdfa 5 i 6 części na meila???
    Jeśli tak to bardzo ładnie poproszę :):):)
    mermedis@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Prosze o 6 tom jestem teraz za granica I nigdzie nie moge znalezc pdf ....uzalezniona od tej serii...
    kasia-wisniewska5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. czy jest już 6 część dostępna w skanie lub w pdf? proszę o przesłanie na maila jeśli ktoś ma, będę ogromnie wdzięczna fracek1234@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja też poproszę o tom 6 mój mail dorotang@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeśli istnieje taka możliwość to również bardzo prosiłabym o przesłanie 6 tomu w pdf:) Nigdzie nie mogę znaleźć tej książki. A tal na marginesie to kiedy można spodziewać się Twojej recenzji 6 tomu?:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jeśli istnieje taka możliwość to również bardzo prosiłabym o przesłanie 6 tomu w pdf:) mój email to : sanwier@onet.pl . Nigdzie nie mogę znaleźć tej książki. A tal na marginesie to kiedy można spodziewać się Twojej recenzji 6 tomu?:)

    OdpowiedzUsuń
  46. jesli jest taka możliwość to ja również megaaaa bardzo proszę o przesłanie 6 cześci na meila benowa_89@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. http://chomikuj.pl/ania_rybka1/Dokumenty/Ten+m*c4*99*c5*bcczyzna+6 Zdjęcia pierwszych 3 rozdziałów. Mam nadzieję, że autorka tego chomika doda więcej w najbliższym czasie ;) miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Czy mogłabyś wysłać mi na emaila 5 część w pdf? asta_jasmin@onet.eu Świetny blog :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  49. hej mogę Cię prosić o wysłanie tomu 6 na ki349@wp.pl?:) z góry dziekuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka znajduje się na moim chomiku. Pozdrawiam

      Usuń
  50. mogla bym prosić o 5 i 6 część ? olcia1993@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. mogła bym prosić o 5 i 6 część ? na meila salon-piekna@wp.pl bardzo dziekuję

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam,proszę o wyslanie 5 i 6 czesc, 1fredro@gmail.com. Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  53. cześć czy jest w ogóle jakakolwiek szansa na otrzymanie tomu 5 i 6? mój email: wojciechowskam@vp.pl nie umiem sobie na chomiku poradzic

    OdpowiedzUsuń
  54. Witam, mogła bym prosić o 6 część ? na maila msbk@poczta.onet.pl bardzo dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  55. Hej :-) prosiła bym o przesłanie tomu 5 na e-mail patt1994@o2.pl z góry dziękuje pozdrawiam czytelniczki

    OdpowiedzUsuń
  56. Hej:-) mogę wszystkie części na e-mail sylwiakedzia37@gmail.com ? :-) Z góry dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej czy masz moze wszystkie czesci prosilabym o przeslanai na mala1313013@wp.pl bardzo prosze

      Usuń
  57. Witam;) Mam wielką prośbe czy mogłybyście przesłać mi wszytki części tej książki bardzo zaciekawiła mnie recenzja wszystkich części lecz żadnej jeszcze nie przeczytałam czekam z wielką niecierpliwością Z GÓRY WIELKIE DZIEKI A TO MÓJ ADRES mala1313013@wp.pl prosze jeżeli jeszcze tu ktoś zaglada ;)

    OdpowiedzUsuń