środa, 30 kwietnia 2014

Jodi Ellen Malpas - Ten mężczyzna. Jego Kłamstwa


Drugi tom powieści „Ten Mężczyzna”, o którym piszę tutaj. Właściwie byłam nieco znużona tą częścią historii. Nadal mamy do czynienia z obsesją Jesse’go, która wciąż zakrawa na stalking. Jego reakcje są tak skrajne, że nie jestem pewna, czy jego osobowość jest w pełni normalna. Ava z kolei jest równie niezdecydowana jak w pierwszej części: nie chce, ale w końcu ulega, potem znowu nie chce i znowu ulega... i tak bez końca. Właściwie czytelnik dowiaduje się czegoś konkretnego pod koniec tej części. Co nie zmienia faktu, że można się tego bardzo łatwo domyślić, brakuje więc elementu zaskoczenia. Niestety moje skojarzenia z Pałacem okazały się słuszne. Jak bardzo, to się pewnie okaże w dalszych częściach. Sceny seksu też mnie nużyły, pewnie dlatego, że było ich całkiem sporo, a przesyt nie jest mile widziany. Pod koniec już niemal kartkowałam owe sceny. 


Ogólnie sięgnę po trzecią część, ale tylko dlatego, że jestem ciekawa dalszych losów bohaterów i wciąż mam nadzieję, że jeszcze coś mnie zaskoczy w tej historii.

70 komentarzy:

  1. Witam, przeczytalam pierwszy tom i bardzo mnie zaciekawil. Chcialabym przeczytac dalsze czesci ale niestety nie ma ich na chmikuj, wiesz gdzie moze znalazłabym je w wersji pdf? moj e- mail 910327@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) Jestem na Twoim blogu po raz pierwszy i widzę, że mamy podobny gust i czytałyśmy te same książki :) Niektóre Twoje recenzję spowodowały, że z ciekawości pokuszę się i przeczytam te książki.....Odnośnie "Tego mężczyzny" podzielam Twoje zdanie ale jak już przeczytałam 1 tom to z ciekawości chciałabym wiedzieć co jest dalej, jak się potoczyły losy bohaterów i jeśli masz jakieś namiary na 2 i 3 tom to będę dozgonnie wdzięczna :) Pozdrawiam !!!! (madeleine-marie@wp.pl)

      Usuń
    2. Witaj, przeczytałam pierwszy tom i powiem Ci, że mnie zaciekawił i z chęcią bym przeczytała następne tomy ;) . Jeżeli wiesz gdzie mogłabym znaleźć tom 2 i 3 ponieważ na chomiku nigdzie nie znalazłam byłabym wdzięczna za wiadomośc. Pozdrawiam. ( filus_88@tlen.pl )

      Usuń
  2. widzę że nie będę jedyna prosząc o 2 i 3 tom:-)
    część pierwsza świetna choć troszkę za krótka chciało by się więcej
    jeśli ktoś by miał namiary na dalsze części to mój e-meil n_malga@interia.eu
    Bardzo proszę o podzielenie się tą informacją.:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ma ktos 2,3 czesc tej ksiazki na pdf?? Sama jestem ciekawa co bedzie dakej(kachna83@poczta.fm
    Z gory dzieki

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, mnie również zaciekawiła książka mimo, że jest trochę naciągana. Masz może 2,3 część w formacie pdf? Była bym Ci przeogromnieeeeee wdzięczna. Pozdrawiam anpast@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam :) Pewnie się powtarzam, ale bardzo zaciekawiła mnie książka, dlatego byłabym zainteresowana przeczytaniem dalszych części (2,3,4) widziałam na Twoim chomiku, że widnieją owe pozycje, dlatego pytam czy mogłabyś mi je udostępnić? :) bardzo proszę :) Bedę bardzo wdzięczna :) Pozdrawiam marta34128@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej czy ja też mogę prosić o namiary na kolejne tomy (2 i 3).
    Pozdrawiam serdecznie
    nista@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam:) również byłabym wdzięczna za dalsze części
    Pozdrawiam serdecznie
    domcia2224@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam również bym prosiła o dalsze tomy ( mlabuda8@wp.pl) , mam podobne zdanie do tej książki co ty ale przeczytałabym dalsze części :) Pozdrawiam i dziękuję z góry

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam!!!Nie ukrywam że mnie zainteresował 1 tom z chęcią przeczytałabym następne (2,3,4). Prosiłabym o namiary w PDF-ie.Pozdrawiam serdecznie i z góry bardzo dziękuję.(kalina182@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam :) Jestem zaiteresowana hasłem do 4części , i chciałabym bardzo podziękować za poprzednie części :)
    Pozdrawiam serdecznie
    domcia2224@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo długo już poszukuję w Internecie kolejnych części bo,pierwszy tom niesamowicie mnie wciągnął! Jakbyś miała jakieś namiary proszę daj mi,znać ;) daariaa89@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam. :) Ja również chciałabym prosić o udostępnienie 2 i 3 tomu. Z góry dziękujęi pozdrawiam serdecznie.
    Czobos@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam ja również jestem po pierwszej cz. Tej książki i tak jak wiele innych osób nie mogę znalesc kolejnych tomów w sieci. Bylabym niezmiernie wdzięczna jeśli ktoś miałby do nich dostęp w wersji PDF. Mój e mail shiva2006@interia.pl z góry dziękuje. Strasznie mnie ciekawi co się wydarzy dalej...

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam, ja też jak wszystkie poprzedniczki poszukuję kolejnych części - błagam o pdfy na pocztę: amarska@poczta.onet.pl. Będę bardzo wdzięczna bo 1 część mega wciąga!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj,
    dopiero co skończyłam czytać pierwszy tom książki i jestem totalnie wciągnięta! szukam wszędzie kolejnych części i nie ma, trafiłam tu i patrząc po prośbach i komentarzach, jesteś nadzieją :) dlatego, byłabym bardzo wdzięczna za udostępnienie kolejnych tomów. Mail: highflier@wp.pl . Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam. Ja również skończyłam pierwsza część i szukam kolejnych 2, 3, 4 itd. Jeśli ktoś posiada to poproszę. malgorzatadrzewiecka@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. czułaś się "znużona" ? nie wróży chyba to dobrze:) przeczytałam pierwszą część, która jest chyba (w moim odczuciu) tylko dłuuuugim wstępem całości, a co za tym idzie zaintrygowało mnie do przeczytania dalszego ciągu. Tak jak inni prosiłabym o kolejne części . (mail :magdalena_kalisz@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastyczna ksiazka, nie moge sie doczekac kolejnych czesci, czy ktos by mi mogl wyslac 2 i 3 czesc na maila? baaaaardzo bhm prosila bo bzika dostaje :) ewefer99@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam:) mnie również zaciekawiła książka jak bym mogła prosiś o 2 i 3 tom to była bym bardzo wdzięczna:) z góry dziękuje der-a@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam! :-) czy mogłabym również poprosić o namiary na kolejne części? książka jak dla mnie jest niesamowita <3 będę bardzo wdzięczna mój e-mail to lubie.spac@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam, chciałabym zobaczyć czy kolejne tomy warte są jakiejkolwiek uwagi. Proszę o namiary na 2, 3 i 4 tom. Z góry serdecznie dziękuję. (7sweet.poison@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam, poprosze o 2, 3 i 4...:-) z gory dziekuje;-)
    ewelina586@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam, niestety nie będę oryginalna i też posępię :) II tom, jeśli któraś z Was ma cechy dobrego Samarytanina podaję @ - i-wera-i@wp.pl
    Pozdrawiam i z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Byłabym bardzo wdzięczna gdyby ktoś podesłał mi kolejne części, bo niestety na chomikuj nie można ich znaleźć, a jestem bardzo zainteresowana jak dalej ułoży się och relacja.
    klaudiasway@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj bardzo podoba mi się twój blog gdyz wiekszość książek które tu widzę ja także przeczytałam. Jesli wiesz jak zdobyc kolejne tomy tej książeczki będę wdzięczna.agata-makowska5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. witaj :) wiesz może gdzie znaleźć ebooki do tej i dalszych części... dzięki tobie dowiedziałam się o tej serii i bardzo mi się spodobała. Mój email. (karoli_sz@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  27. Interesujące :) i czy ja mogłabym prosić o 2 i 3 część? dar_bal@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też przyłączam się do próśb:) czy można prosić o 2 i 3 część w pdf ?
    pati1396-13@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam rowniez bym chciala dostac kolejne czesci 2,3 i 4 w pdf bardzo bym byla wdzieczna. kaja.lenka@gmail.com Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam , również chciałabym prosić o kolejne części 2,3 i 4 w pdf, byłabym bardzo mocno wdzięczna, z góry dziękuje :) myszka19950101@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj
    Również chciałabym prosić o 2, 3 i 4 część jeśli posiadasz. Będę bardzo wdzięczna ( mika.magda5@wp.pl )

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej :) Przeczytałam 1 część i jestem ciekawa co będzie dalej :). Mogłabyś mi wysłać następne części ?? :D PROSZĘ :) Z góry DZIĘKUJĘ :) :D . (Mój e-mail - aniap101@buziaczek.pl)

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej,

    ja też nie będę pewnie oryginalna i bardzo bym prosiła o 2 i 3 część.

    Z góry serdecznie dziękuję.

    Ps. Jakie książki pokroju literatury erotycznej polecasz??

    Mój mail azja1819@wp.pl

    Czekam i jeszcze raz z góry dziękuję :):):)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej :) przeczytałam 1 cześć i chciałabym dowiedzieć co sie dzieje w dalszych częściach. Jeżeli ktos ma kolejne części to bardzo bym prosiła o wyslanie ich na dominika.graczyk20@gmail.com będę bardzo wdzięczna :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam ja tez mialabym prosbe o ta ksiazke wraz z 1tomem madziarosz4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam, ja też poproszę na agnszy21@wp.pl DZIĘKI SERDECZNE

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam. Właśnie przeczytałam 1 część i jestem ciekawa co dalej. Jeżeli ktoś ma kolejne części to bardzo bym prosiła o wyslanie ich na konczita96@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam. Przeczytałam pierwszy tom i bardzo mi się spodobała ta książka. Czy ja też mogłabym prosić o namiary na kolejne tomy ( 2,3,4 ) . Proszę o wysłanie na san1-19@o2.pl DZIĘKI

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam. Ja również proszę o namiary na dalsze tomy (2,3,4) kontakt : klodzinska4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam :)
    Tak jak dziewczyny przede mną chętnie prosiłabym tomy (2.3.4) w formacie pdf na mojego mejla! Byłabym BARDZO wdzięczna!
    kontakt: envoyofdevil@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam, jak wszyscy pozostali czytelnicy bardzo proszę o kolejne części w formie PDF na adres: markiza27@wp.pl
    Przeczytałam pierwszą, a chcę kolejne...
    Z góry bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  42. NIE BĘDĘ ORYGINALNA, BARDZO PROSZĘ O 2 I KOLEJNE CZĘŚCI, BARDZO BARDZO BARDZO :)
    szczepanskamaria@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam. Też bardzo proszę o tom 2 i 3 ;)
    somecreature1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Cześć,
    Jak wszyscy powyżej bardzo prosze o wysłanie kolejnych części na adres: tshinara@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam tak jak reszta czytelnikow bede wdzięczna o przeslanie mi 2 i 3 czesci na adres izabelaskrzek@interia.pl czekam z niecierpliwością. ...

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam, przeczytałam 1 część i będę wdzięczna jeśli wyślesz mi kolejne w formie pdf na adres kasia1414101@onet.pl
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam. Była bym również bardzo wdzięczna za elektroniczna wersję 2 i 3 części. Z góry ogromnie Dziękuję;) monika_patrzylas@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Hej jejku widze ze tylu chetnych az milo:)) ja rowniez poszukuje od dluzszego czasu drugiego tomu i bede wdzieczna za pomoc :)) bichonfrize@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Hej:) Twoja opinia zachęciła mnie do przeczytania tej książki. Bardzo się wciągnęłam i chciałabym dotrzeć do następnych tomów, niestety na necie nie mogę znaleźć kolejnych wydań. Jeśli miałabyś jakiś dostęp do następnych tomów to proszę bardzo o kontakt:) Mój mail: martastanik91@gmail.com. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Właśnie przeczytałam wszystkie i czekam niecierpliwie aż wyjdzie następna. Bardzo dziękuję za udostępnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Witam , również chciałabym prosić o kolejne części 2,3 i 4 w pdf, bede bardzo wdzięczna (aania3009@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wczoraj zaczęłam czytać i skończyłam 1 tom :) Cieszę się, bo okazała się bardzo ciekawa. Szukam dalszych części, lecz nie mogę ich znaleźć. Żal wydawać mi 30 zł po to, aby książkę przeczytać raz, położyć ja na półkę, by łapała kurz. Mogłabym prosić o dalsze części :)? julinej777@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Jeśli bylaby taka możliwość również proszę o kolejne części na zgojek112@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Witam.Bardzo proszę o przesłanie mi kolejnych części .Z góry dziękuję.( 05babajaga78@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo, bardzo peoszę o kolejne części. Z góry dziękuję.
    aniap_p@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Czy ma ktoś już 5 i 6 część ?? marta4004@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. tez po prosze 3 i 4 tom kosmo_warka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja tez poproszę jak mozna i 2,3,4 czesc ( anetarut1988@wp.pl) z góry dziękuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Witam
    Prosze o 2, 3 i 4 czesc na lenam11@poczta.onet.pl.
    Dzieki ipozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Hej kochana czy masz juz tom 6? Jesli tak wyslij na adres email natalia_banat@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Hej masz już może ostatnią 6 część? Przeczytałam wszystkie i zżera mnie ciekawość jak to się wszystko skończy. Jeśli masz 6 i była byś taka kochana wyślij na maila anna.jastrzebska2@wp.pl. Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po informację odsyłam tu: http://victoriua.blogspot.com/2014/08/info-dotyczace-6-czesci-tego-mezczyzny.html

      Usuń
  62. można prosić o przesłanie 2 3 4 albo chociaż 2 części na mail joanna.kowalska24@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Hej :) Bardzo bym prosiła o przesłanie 2,3,4 i 5 części na maila machta@buziaczek.pl. Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Witaj:-) Nie mogę znaleść 6 części jeśli masz tą część to mogłabyś mi ją przesłać na e-mail sylwcia5140@onet.pl Z góry dziękuje:-)

    OdpowiedzUsuń
  65. Witam :) Bardzo bym prosiła o przesłanie 2,3,4 i 5 części na maila kini06@interia.pl Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Cześć wszystkim ! Mam pewien problem gdyż mam problem z pobraniem 4,5 i 6 części ;( bardzo bym chciała je dokończyć. Gdyby ktoś mógł mi je przesłać na e-miłe byłabym bardzo wdzięczna ! A oto mój mail ; mgrzybcia@gmail.com . Naprawdę będę wdzięczna za każdą pomoc. Serdecznie dziękuje i gorąco pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Witam blagam o przeslanie wszystkich czesci na mala1313013@wp.pl

    OdpowiedzUsuń