środa, 2 kwietnia 2014

Jodi Ellen Malpas - Ten Mężczyzna


Hmm... naprawdę trudno napisać cokolwiek o tej książce. Po pierwszej części właściwie nic nie wiadomo. Pewnie dlatego, że została podzielona na aż sześć części, z czego pierwsza ma około 250 stron. Moim zdaniem to gruba przesada i zakrawa na lekkie wymuszanie pieniędzy ze strony czytelników.

Sama historia przynajmniej na razie jest dość wciągająca (może dlatego, że jeszcze nic nie wiadomo). Ava jest zdolną projektantką wnętrz i tak poznaje Jessego, którego rezydencję, a właściwie jej część, ma urządzić. Z początku wydawało mi się, że Ava jest kobietą z przysłowiowymi jajami, teraz już nie jestem tego pewna. Z kolei o Jesse nie mogę powiedzieć nic, poza tym, że przywykł do bezwarunkowego osiągania tego, czego chce. Właściwie jego zachowanie przypominało mi stalking i to dosłownie. Nękanie telefonami, śledzenie, etc. Tytuł Lorda i jego rezydencja budzą moje skojarzenia z „Pałacem”, mam nadzieję, że jednak się mylę.


Jeszcze nie wiem czy warto zabierać się za tę książkę, zobaczymy po drugiej części. 

1 komentarz:

  1. Witam serdecznie, Mam ogromną prośbę!! Mogłabyś przesłać mi bądź udostępnić (z komentarzy pod innymi częściami tej książki wnioskuję, że masz konto na chomiku?) wszystkie części tej książki?? Będę baaardzo wdzięczna!! Z góry dziękuję!! mój mail: beataszerzynska@wp.pl. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń