niedziela, 3 lutego 2013

Sara Fawkes - Na każde jego żądanie



Krótko zwięźle i na temat: sięgnięcie po tę książkę było błędem. Wszystko wskazuje na to, że była to nieudolna próba wzorowania się na Grey’u. Mamy do czynienia z panem kontrolującym, byłym wojskowym i miliarderem oraz z kobietą, która dostaje niemoralną propozycję bycia jego sekretarką. O ile początek zapowiadał się całkiem fajnie, to dalej było już tylko gorzej. Ogólnie nie wiem czy poziom mojej inteligencji był zbyt niski do tej książki, czy akcja była tak mętna, że momentami jej nie rozumiałam. Brakowało mi tu ładu i składu. Akcja z wątkiem sensacyjnym kompletnie nie trzymała się kupy i była mocno wymuszona. Sceny seksu kompletnie nie współgrały z resztą. Wyglądało to trochę tak, jakby autorka wrzuciła je bo wypada przy obecnym, trendzie. Żeby chociaż potrafiła je opisać, ale nie... tu też wiało nudą i niedopracowaniem. Po prostu brak mi słów. Zakończenie pozwala przypuszczać, że pojawi się następna część, ja jednak zdecydowanie po nią nie sięgnę.
Nie polecam tej książki, strata czasu, zwłaszcza, że jest tyle pozycji wartych uwagi. 

159 komentarzy:

  1. Ja czytałam i polecam. Oczywiście trylogia 'Pięćdziesiat odcienii' najlepsza ale ta się troche rózni od niej i od 'Dotyku Crossa'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy jest następna część? Bardzo mi się ta książka podoba, czytałam Greya i muszę przyznać że "Na każde jego żądanie" jest też bardzo, bardzo dobre ;)

      Usuń
    2. a wiadomo kiedy wychodzi 3 część crossa?

      Usuń
    3. 3CZĘŚĆ JUŻ JEST

      Usuń
  2. Druga część ma się pojawić, ale nie mam pojęcia kiedy. Możliwe, że jest już w wersji anglojęzycznej, ale trzeba by poszukać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A wiecie jak sie nazywa 2 czesc?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że przypadła Wam ta książka do gustu. W związku z pytaniami o 2 część: jej nazwa to "ANYTHING HE WANTS 2: Castaway" ma zostać wydana w wersji anglojęzycznej latem. Nie ma jeszcze podanej żadnej konkretnej daty. Pozdrawiam

      Usuń
    2. a kiedy bedzie polska wersja ??

      Usuń
  4. juz jest na chomiku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy jest 2 część.jeżeli tak to mam proźbe-prześlij mi,prosze
      elle_1@onet.pl

      Usuń
    2. i na saka89@o2.pl
      dziekuje z góry
      patt

      Usuń
    3. i na paula539@o2.pl równiez dziekuje

      Usuń
    4. i na asiaa_@buziaczek.pl

      Usuń
    5. ktoś wpuścił nas w maliny,

      Usuń
    6. proszę i dziękuję
      malgorzatka2@onet.eu

      Usuń
    7. bardzo proszę o II część mari1962@wp.pl

      Usuń
  5. macie może link do polskiej wersji drugiej części?

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzadko zdarza mi się nie dotrwać do końca książki - ta mnie znudziła po jakiś 30 stronach... Po opisie z okładki miałam nadzieję na coś naprawdę ekscytującego. Zamiast tego dużo wulgarności mało pasji. Noo - pomarudziłam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też poproszę na Cwirek.wrona@interia.pl dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  8. ja również poproszę angelikarybka@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy ja tez mogłabym prosić polską wersję drugiej części na:
    p.klimekk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam jestem po lekturze ,Na każde jego żądanie.Czy mogę prosić o część drugą na :madgarbea@op.pl ,z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też proszę aga294@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. hej moge prosić o kontakt z osobą która ma wersie polską cześci 2

    OdpowiedzUsuń
  13. to jak już wszyscy proszą o drugą część, to ja też proszę na: martaryb5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. i ja na kundel.94@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. i anecia0081@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeżeli można prosić o przesłanie drugiej części to proszę na adres: magda-szkwarek@wp.pl. Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Moge prosic o przeslanie pati3362@gmail.com dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  19. i na aleksandrag96@wp.pl dzienkuje

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też bardzo proszę o 2 część: zanrys@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. jeśli to nie kłopot to bardzo proszę o drugą część bfilek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. też poproszę o drugą część w wersji polskiej kamilar1981@o2.pl z góry dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  23. Dostajecie tą drugą część?

    OdpowiedzUsuń
  24. części jest więcej niż dwie 2 aczkolwiek nie ma jeszcze polskich wersji i nie wiem czy się ich doczekamy :(
    a oto i one :
    Anything He Wants: Castaway #1 (Anything He Wants 6) by Sara Fawkes (Mar 16, 2013)
    Anything He Wants: Castaway #2 (Anything He Wants 7) by Sara Fawkes (Apr 8, 2013) Anything He Wants: Castaway #3 (Anything He Wants 8) by Sara Fawkes (Jul 18, 2013)
    każda z części ma mniej więcej po ok. 70 stron
    Dla osób które twierdza ze tekst jest nie spójny owszem może to się zgadzać gdyż pierwsza cześć książki pierwotnie wyszła w 5 częściach. Pozdrawiam oczekujących na tłumaczenie :)
    Ana

    OdpowiedzUsuń
  25. czy ja również mogę prosić o część 2...? będę bardzo wdzięczna! justyska250@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. czy ja również mogę poprosić o część 2?:) syziag@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. czy ja również mogę poprosić o część 2 ? agus2803@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. to moze i ja dostane 2 czesc ;) brooklyn17@interia.pl wielkie dzieki!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jest przetłumaczonych parę rozdziałów na chomikuj.pl u np. Osoby Emmka. Super jest ta nowa część.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz jakie jest hasło do folderu z tłumaczeniami?

      Usuń
  30. Sorki chodziło mi o Emmmka

    OdpowiedzUsuń
  31. czy ja również mogę poprosić o 2 część? dagmara.mulawka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Cześć, ja również prosiłabym o przesłanie 2 części gunia-75@wp.pl , z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  33. jak dałoby radę to i ja poproszę beta20@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. i do mnie również : gosia-pysia1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. prosiłabym o przesłanie mi drugiej części na paulina871032@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  36. witam ja również proszę o 2 część jeżeli to nie kłopot byłabym bardzo wdzięczna
    dysia66@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam, proszę o przesłanie 2 części tesaa@02.pl, dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam, czy również mogę dostać 2 część, po pierwszej czuję niedosyt, aneta_76@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli macie 2 część, to również proszę na goro-20@o2.pl z góry dziękuje:)

      Usuń
  39. To ja też proszę drugą część na magdajaniga@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. i ja :) kina106@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. I ja bym prosiła kael0@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Mogę również poprosić o przesłanie 2 części? mimoza251@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. jak już wszyscy proszą o drugą część po polsku to ja też proszę na: m.rodak61@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja również klaudex@op.pl dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawi mnie czy przesylane sa do was te czesci...jesli tak to moze i mnie ktos przesle? Dzieki :) ulicja@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. czy ja tez moge prosic o 2 czesc? Ladnie prosze ;D podaje maila: kocham_facetow@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Kto chce 2 część proszę pisać na facebooka do Coldone Blooded

    OdpowiedzUsuń
  48. czy i ja moge prosic o 2 część po polsku?? paola177@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  49. moge dostać 2 część po polsku? izkawalizka4321@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. czy również mogę dostać 2 część po polsku maja011990@wp.pl Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  51. nie będę gorsza też ślicznie proszę doriso18@wp.pl
    bardzo dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  52. Mogłabym prosić o drugą część? paulina258@poczta.onet.pl
    z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  53. ja również bede wdzieczna za 2 cześc: justyna-musial6@wp.pl bardzo dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  54. ja też bardzo proszę iz2a2@onet.pl z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  55. ja również proszę kamila1081@buziaczek.pl bardzo bardzo dziękuje:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo proszę o przesłanie II części bkmiec@mailplus.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Proszę o drugą część o polsku :) Baaaaaaaaaaaaaardzo proszę joabek@wp.pl. Z góry dziękuje Asia

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja również poproszę o II część buniaj@wp.pl

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  59. ja takze poprosze 2 część :) dziwna0@op.pl pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Witam
    Ja także proszę o II część:)) j.g.b@interia.pl
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  61. ja też byłabym bardzo wdzięczna za przesłanie czesci 2 :)
    aluska05@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. BARDZO BYM PROSIŁA O CZĘŚĆ 2 PROSZĘ szarak79@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja tez poroszę 2 część milusia189@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Witam a czy ja mogę poprosić o 2 cześć Polska? Proszę.
    anulkaowieczka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja też bardzo proszę o 2 Polską część sylwina184@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. drugą częśc już przeczytałam (tłumaczenie jest na chomikuj), potrzebuje trzecią część- a mam tylko dwa pierwsze rozdziały, może ma ktoś już przetłumaczoną trzecią część ? jesli tak to poproszę na maila monika19846@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie wystarczy wersja angielska, byle by 3 części :-).
      Podzieli się ktoś?

      Usuń
  68. ja takze prosilabym o 2 czesc! :) natalia206@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Proszę o drugą część po polsku.Dzięki. Na adres lulu371@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Jeśli ktoś ma to bardzo proszę o 2 część na kama.love@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. moge poprosić 2 część po polsku? barbara31@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja również bardzo proszę o 2 część. goska.46@wp.pl
    Z góry dzięki : )

    OdpowiedzUsuń
  73. WITAM CZY MA KTOŚ 2 CZĘŚĆ TO POPROSZĘ ?CZY JEST TEŻ 3 CZĘŚĆ JAKI MA TYTUŁ?PO POLSKU POPROSZĘ szarak79@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. WITAM CZY MA KTOŚ 2 CZĘŚĆ TO POPROSZĘ ?CZY JEST TEŻ 3 CZĘŚĆ JAKI MA TYTUŁ?PO POLSKU POPROSZĘ szarak79@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też poproszę o przesłanie drugiej części na aga16199210@wp.pl. Dziękuje:)

      Usuń
    2. Cztpy też moglabym prosić drugą cześć jadzia4404@wp.pl

      Usuń
  75. A czy ja tez moge prosic o obie te czesci. Bede naprawde bardzo bardzo wdzieczna sysia1322@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Hejka,
    Ja też bym chciała drugą część NA KAŻDEJEGO ŻĄDANIE, poszukuję też WEZWIJ MNIE J. Kenner po polsku.
    Czy byłby ktoś tak miły i mi róznież przesłał??:-)
    kaczmareks@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja również bardzo bym prosiła o drugą część po polsku joannabow05@o2.pl. Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  78. A czy mogę również poprosić o dwie część tej książki. Zaczęłam czytać pierwszą cześć ale nie mam całej kończy się w połowie a książka jest super bardzo mnie zainteresowała. Bardzo proszę będę wdzięczna. Mój mail to: kudlata775@wp.pl Bardzo proszę !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  79. hej właśnie skonczyłam pierwszą część na każde jego wezwanie moge prosić o drugą część na ten adres misiuadidas@interia.pl pozdrawiam i dzieki

    OdpowiedzUsuń
  80. Hej! Jeśli ktoś jest już w posiadaniu 2 części po polsku bardzo PROSZĘ o wysłanie na wys-kar@o2.pl. Z góry dziękuję. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja też bardzo proszę o 2 część. Z góry bardzo, bardzo dziękuję martaolab@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  82. witam .nigdzie nie mogę znaleźć tej drugiej części na każde jego żądanie. czy mogę prosić na pocztę.madzia_wolska@op.pl.z góry dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  83. Cześć ja też bardzo proszę o 2 część
    anika-.1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Hejka ja tez bym bardzo prosiła o 2 częśc!! Karolcia91xxx@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  85. witam ja tez bardzo bym prosiła o druga cześć tej książki na malenstwo1985-85@o2.pl z góry dziękuję
    :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Witam. też bardzo bym prosiła o drugą część ksiązki po polsku na agnieszka-basak@o2.pl z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Również bym prosiła o 2 część na kranek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. witam, również proszę drugą część na : lasiontko@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. Witam jeżeli to możliwe proszę o przesłanie 2 części na : maizena84@o2.pl
    Z góry dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  90. Witam
    Czy ktoś z Was otrzymał na maila 2 cześć?
    Jeśli tak czy mogę prosić o wysłanie na adres biwus@op.pl

    Napisałam do wydawnictwa zapytanie czy beda tłumaczyć następne części Trylogii ale niestety milczą ;-(

    ja mam jedynie kilka rozdziałów przetłumaczonych , ściągniętych z chomika DevilCake hasło to gideon

    OdpowiedzUsuń
  91. Hej, proszę prześlijcie mi też drugą część tej książki .... effffcia@interia.pl
    ( przez 4 f :)) z góry dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  92. poprosze o 2 część basieka23@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. poprosze o 2 część basieka23@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. proszę o drugą cześć karolina_piekut@tlen.pl
    dzieki z góry

    OdpowiedzUsuń
  95. proszę o pierwszą i drugą część paulakasprzak@tlen.pl z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  96. poproszę o dwójkę edi129@wp.pl, z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Jeśli ktoś rzeczywiście ma tą drugą część to ja też proszę o przesłanie :
    kakusia176@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. Jeżeli to możliwe poproszę o drugą część z góry dziękuję i pozdrawia icha280@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Witam, i jeśli można to ja też bym poprosiła o II Część goosieek91@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. Heej ja tez bym proosila o 2 czesc na wikawaw@vp.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  101. Witam. Czy ja również mogłabym prosić o drugą część na iza19088@wp.pl :) Będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  102. ja również bardzo bym prosiła o 2 część :) aska1414@vp.pl bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Również proszę o część 2:) anka_2609@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. Jak wszyscy to wszyscy :)
    Mogę prosić 2 na pawlakkarolina@o2.pl
    Z góry dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  105. Ja też bardzo poproszę o 2 część - hybryda.ok@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. Bardzo proszę o 2 część - dorotaa@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. Poproszę też 2 część jak ktoś ma anulaa170@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. Ja również poproszę drugą część :) paulal85@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. Ja również poproszę marta_czerwinska@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poproszę o drugą część :) marta_czerwinska@interia.eu

      Usuń
  110. ja również porosze justyna28@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  111. hej ja rowniez prosze o 2 czesc lolbol@wp.pl dzieki

    OdpowiedzUsuń
  112. ja także poproszę drugą cześć julka70@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  113. Ciężko jest znaleźć tę drugą część... jeśli ktoś byłby tak miły mi pomóc k.gac713@wp.pl Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Jeżeli ktoś ma 2 część po polsku to ja również poproszę o przesłanie. Z góry ogromne dzięki :* malaczek100@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  115. książka zajęła mi 1 wieczór i mam straszny niedosyt prosze o przesłanie 2 czesci norman_83@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. Proszę o pierwszą i drugą część jeśli to możliwe aniunia_22@o2.pl . Dziękuję , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  117. Nie dostałam 2 części wiec jeśli ktoś na prawdę ma to bardzo bym chciała :)
    na pawlakkarolina@o2.pl

    ewentualnie jeśli ktoś znajdzie to niech poda linka PLIS

    OdpowiedzUsuń
  118. Moim zdaniem przesadzasz. Wiadomo, ze wysztkie ksiazki sa do siebie podobne, a ty kurwa jedziesz po kazdej. Jeszcze sie nie zdazyło zebys napisała wszystko pozytywanie.xd OGAR.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie życzę sobie używania wulgaryzmów. Brak kultury osobistej nie jest tu mile widziany.

      Usuń
  119. Ja tez proszę o 2cz? qwert-50@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  120. Również poproszę pouuliska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  121. również proszę na adre batekak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  122. Dziewczyny litości:) Nie wiem czemu utarło się, że skoro jest jakiś tam bogacz i jakaś tam zagubiona owieczka to mamy Greya. Każda książka na swój sposób jest inna i na swój sposób porywająca. Przepraszam, ale jeśli chcę sie odstresować nie będę czytała o biedzie wojnie i nienawiści. Tyle na wstępie:) Co do książki: O ile pierwsza część mnie porwała to druga....nosz k...jego mać "Miłość, szmaragd i krokodyl"?? Co to ma być? Misz masz i jazda?? TU UWAGA MOGĘ ZDRADZAĆ TREŚĆ. Nasza niewinna Lucy okazuje się zwykłą k.... którą "ciało zdradza" na każdym kroku. Widać że książkę napisała kobieta pełna kobiecych ideałów zupełnie nieodnajdująca się w świecie mężczyzn. Bo czy któraś/yś zna faceta temperamentnego(nie jakąś tam ciuciubabkę) który wybacza lasce zdradę, w dodatku z własnym bratem?? Toż to jakiś podział obowiązków?? Ja zdecydowanie odradzam. Z książek Greyowskich polecam w sumie tylko i wyłącznie Crossa. Jak na powstałe 3 części autorka wie co pisze i robi to umiejętnie i z sensem:) Buduje akcje i poszczególne wątki nie miesza i nie sieje chaosu. Jeśli natomiast ktoś chce się pośmiać i przeżyć mocne erotyczne uniesienia;) polecam serię Sinnens on tour:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowanie też polecam :-). Poszukuję właśnie ,,Sinners at the altar,,. Jeśli posiadasz to się podziel :-)

      Usuń
  123. aha 2-ga część jest na chomiku u Emmka:)

    OdpowiedzUsuń
  124. to ja także bardzo proszę o 2 część emes2906@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  125. właśnie skończyłam czytać pierwszą część dostępną w necie i nigdzie nie mogę znaleźć drugiego tomu online. Proszę o przesłanie na maile 8delfinek@wp.pl jesli ktoś posiada w pdf-ie. Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  126. Ja też bardzo bardzo proszę o drugą część zizipl@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  127. Witam, tez prosze o 2 czesc tej ksiazki:-) bardzo mnie wciagnela 1 i nie moge sie doczekac co dalej:-) aamila@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  128. Jeżeli ktoś posiada to bardzo proszę o przesłanie 2 części książki
    alatri@wp.pl
    Z góry bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  129. Bardzo bym prosiła o wysłanie 2 części na mala1231231@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  130. czy wiadomo cos na temet 3 części po Polsku?

    OdpowiedzUsuń
  131. czy jest 3 część "na każde jego żądanie"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie tez szukam tej ksiązki ma ktoś może to poprosze na agnszy21@wp.pl Dzięki

      Usuń
  132. Będę wdzięczna za 3 część monikareklamy@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  133. Może posiada ktoś 3 część po polsku ?? :D marta4004@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  134. Hej, ktos z Was moze wie czy jest już 3 część po polsku?

    OdpowiedzUsuń
  135. hej ma ktoś może 3 część???:)

    OdpowiedzUsuń
  136. Witam :) czy posiada ktos pierwsza czesc ,, na kazde jego zadnie '' w pdf , bo w internecie jest tylko polowa ;/ niusia13@vp.pl z gory dziekuje :D

    OdpowiedzUsuń
  137. czy jest moze juz 3 czesc . jesli tak to jak sie nazywa

    OdpowiedzUsuń
  138. Ponawiam pytanie poprzedniczki: czy jest 3 czesc? Kurcze dobrze sie czytalo 2 poprzednie...

    OdpowiedzUsuń