poniedziałek, 10 grudnia 2012

Amanda Hocking - Wybrałam Ciebie



Sięgnęłam po tę książkę ze względu na autorkę, jako że bardzo podobała mi się trylogia Trylle. Ta pozycja nie była tak porywająca, jak poprzednia. Trudno było mi się wyzbyć porównywania do Zmierzchu, może dlatego, że niektóre podobieństwa rzeczywiście występowały. Z drugiej jednak strony, były to elementy, które pojawiają się w wielu fabułach, więc pewnie się czepiam. Trochę zabrakło mi tu oryginalności, bo znowuż pojawiają się wampiry. Może nieco inne, niż w Zmierzchu, ale zawsze... Podobała mi się natomiast koncepcja wampirzej więzi, która jest dość nietuzinkowa. Sam motyw wampiryzmu nie został jeszcze w pełni rozwinięty, ale to jest pierwsza część serii, więc jestem pewna, że więcej zostanie wyjaśnione w kolejnych częściach. Mam wrażenie, że ta jest jedynie wstępem do następnych wydarzeń. O głównych bohaterach na razie nic nie napiszę, bo nie mam o nich zdania. 
Ogólnie fabuła wzbudziła moją ciekawość i książkę pochłonęłam bardzo szybko, jednak czytałam już lepsze pozycje. Tak czy inaczej „Wybrałam Ciebie” jest dobra dla zabicia czasu

12 komentarzy:

  1. Wiesz może czy będzie druga część ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie części są po angielsku i nie zapowiada się żeby szybko były po Polsku (niestety, ale ja się nie mogłam powstrzymać i zaczęłam czytać po angielsku)

      Usuń
  2. Tak, będzie druga część, ale niestety nie wiem kiedy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki. A jaką książkę mogłabyś polecić? Szukam czegoś fajnego do czytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trylogia Trylle tej samej autorki jest też bardzo fajna, jeśli chodzi o książki tego typu to np. "Cienie" Amy Meredith, Ever, Szeptem, Akademia wampirów... ;)

      Usuń
  4. Pretty little Liars jest super. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie z koncepcja wiezi jeszcze sie nie spotkalam dlatego chyba wlasnie podobala mi sie ta ksiazka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą,to ją odróżnia od Zmierzchu, jest przez to ciekawsza i bardziej oryginalna niż Zmierzch :)

      Usuń
  6. Mi ta książka bardzo się podobała, rzeczywiście jest podobna do Zmierzchu, jednak wydaje się być ciekawsza. Następne części są na razie tylko po angielsku.

    OdpowiedzUsuń
  7. a jak się nazywa 2 część ?

    OdpowiedzUsuń
  8. 2.Fate
    3.Flutter
    4.Wisdom

    Tutaj masz stronę z opisami:

    http://www.goodreads.com/series/48598-my-blood-approves

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy ktoś ma 4 część w pdf?

    OdpowiedzUsuń