poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Sylvia Day - Tylko mnie poproś



Bardzo przyjemna książka, a właściwie romans historyczny z rozwiniętym wątkiem erotycznym. Znalazło się także trochę akcji w tle. Sama historia nie ma w sobie nic szczególnego, więc nie jest z gatunku tych, które zapadają w pamięć, niemniej jednak przyjemnie spędziłam przy niej czas.

Największym atutem byli chyba główni bohaterowie - Marcus i Elisabeth. Oboje bardzo uparci i dumni. Trudno im zapomnieć dawne krzywdy. Motywami ich działań są bardzo często żal i chęć zemsty, jednak czas sprawia, że po ciężkich bojach ich motywy ewaluują i stają się bardziej „ludzkie” (choć to nie jest najlepsze określenie). Bardzo mnie bawiły ich utarczki słowne i otwarta walka. Było w tym wiele gorących uczuć, tych negatywnych w szczególności, ale jednak gorących.


Jeśli ktoś nie szuka czegoś wyjątkowego, to ta książka powinna przypaść do gustu.

3 komentarze:

  1. Nie posiadasz może tej książki w pdf? wszędzie są adiobooki, a muszę zabić czas przed 6 częścią "tego mężczyzny" :) M.K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam pdf tej książki :( Wszystko, co mam w wersji elektronicznej jest na moim chomiku w folderze z ebookami. Pozdrawiam

      Usuń
    2. szkoda:( ale dzięki za odpowiedź ! :) M.K

      Usuń