sobota, 12 lipca 2014

Jasinda Wilder - Tylko my wbrew wszystkim, Tylko my na zawsze



Dwa tomy, ale jedna historia. I tylko czytając oba, jeden po drugim, ma się poczucie pełni. W pierwszej części spotykamy Beccę i Jasona (których poznaliśmy w  „Tylko Ty”)  na początku ich znajomości w wieku 16 lat. I taka też jest ich relacja…delikatna, naturalna, z pewną dozą niewinności i w dużej mierze skoncentrowana na odkrywaniu cielesności. Każde z nich ma już swój bagaż. Jason zmaga się z przemocą w rodzinie, ojcem, który go bije. Becca z kolei zmaga się  surowymi rodzicami i wygórowanymi oczekiwaniami. Pierwszy tom kończy się pogrzebem ich najlepszego przyjaciela. 

Drugi tom jest dużo lepszy niż pierwszy. Zdecydowanie dzieje się tu więcej. Los rzuca bohaterom kolejne kłody pod nogi, a oni mimo przeciwności losu, nadal trwają przy sobie. Nawet jeśli czasem jest trudno. W tej części mamy też przeskoki czasowe. Czytelnik ma dzięki temu okazję poznać bohaterów nieco starszych i doświadczonych. I chyba to jest najpiękniejsze w tej historii, zobaczyć jak sobie radzą dalej, jak pokonując przeciwności nadal darzą się tak silnym uczuciem. 


Książka jest bardzo pozytywna, pokazuje silnych, młodych ludzi. Właściwie daje nadzieję, na szczęście mimo przeciwności losu. 

5 komentarzy:

  1. Czy moge cie prosic o przesłanie 2tomu? Nie znalazłam na chomikuj, a bardzo chciałabym przeczytac. moj mejl: sloneczko909@wp.pl
    Pozdrawiam!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bradzo interesujacy blog, zainteresowalo mnie kilka ksiazek i rowniesz ta ale tez nie moge nigdzie dostac 1 czesci czy moglabym prosic o przeslanie na maila paulina91911@vp.pl. Bylabym bardzo wdzieczna z gory dziekuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie posiadam tej książki w wersji elektronicznej, mam tylko papierową. Pozdrawiam

      Usuń
  3. A posiadasz drugi tom w wersji elektronicznej?

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy ktoś posiada tom 1 w wersji pdf?
    mam resztę książek Wilder z serii "New Adult" ale akurat tej nie.
    Gdyby ktoś miał to ja poproszę
    mój mail: papatka_smile@wp.pl
    chętnie podzielę się innymi książkami z mojej kolekcji

    OdpowiedzUsuń