czwartek, 13 lutego 2014

Samantha Young - Wszystkie odcienie pożądania



To już druga książka Samanthy Young, którą złapałam w ręce. Ta część jest równie dobra, a możne nawet lepsza niż pierwsza. Niby zwyczajny romans, a jednak kiedy wychodzi spod pióra pani Young staje się czymś więcej.

Ta historia ma wiele zwrotów akcji, wciąga od pierwszych stron i trudno się od niej oderwać. Tętni niesamowitym napięciem erotycznym, ale nie jest wulgarna. I choć tytuł jest raczej pretensjonalny, to nie pożądanie jest tu najważniejsze, choć to ono staje się katalizatorem wielu wydarzeń.  

Historia Jo jest tak naprawdę bardzo poruszająca. Dziewczyna zmaga się z wieloma problemami, m.in. opiekuje się młodszym bratem i matką alkoholiczką. I tu ogromny ukłon w stronę autorki, bo pokazała prawdziwy dramat rodzinny. Pokazała trudne życie rodziny z problemami bez zbędnych upiększeń. Pokazała również jak przemoc w rodzinie potrafi wpłynąć na osobowość i poczucie własnej wartości. Pokazała również jak to wszystko rzutuje na późniejsze relacje, nie tylko damsko-męskie.

Cam z kolei jest zwykłym chłopakiem. Na początku może nieco bezczelnym, później jednak pokazuje swoje prawdziwe, ciepłe i opiekuńcze oblicze. Jest połączeniem męskości i poczucia bezpieczeństwa. I choć zdarza mu się zachować głupio, to naprawdę nie sposób go nie lubić.

Książkę polecam czyta się szybko i przyjemnie. Mimo tematyki jest lekka, więc czytelnik nie popadnie w kiepski nastrój. Jeśli komuś podobała się pierwsza część to druga też na pewno się spodoba.   

6 komentarzy:

  1. Jeśli ktoś ma książkę w formie pdf,proszę na maila, może być ciekawa :) Dzięki
    jziola@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również proszę o wersję pdf ewadmuchowska@yahoo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także bym poprosiła w wersji pdf... ewela17121@o2.pl
    z góry bardzo dziekuje;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie Samantha Young zaraz obok Megan Hart to najlepsza pisarka tego gatunku.Historie opowiedziane w jej książkach to nie tylko sceny łożkowe,to także masa emocji,problemów i budowanego napięcia.To nie jest zwykły romans,to coś więcej.Bardzo dobre teksty merytoryczne.Książka jak dla mnie dla dla starszego czytelnika.Przeczytałam 3 pozycje tej autorki,ale ta część jak dla mnie jest na pierwszym miejscu;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. szukam tej książki w wersji pdf
    jakby ktoś posiadał to byłabym wdzięczna za podzielenie się :)
    mój adres mail: papatka_smile@wp.pl

    OdpowiedzUsuń