środa, 7 listopada 2012

„Skrzydlaci-Potępienie” by Heavenly_Feather




Na to opowiadanie autorskie trafiłam zupełnie przypadkiem, wyszukując pliki na chomiku. Żałuję, że tak późno. Potępienie to pierwsza część trzyczęściowej serii. Kiedy zaczęłam czytać, naprawdę trudno było się oderwać od lektury. 

Historia opowiada o Elisabeth, dziewczynie, która jest zwykłą nastolatką. Czasem tylko ma   przewidzenia i dziwne sny. Nawet jeśli brzmi to banalnie, to wcale takie nie jest. Głównej bohaterki nie sposób nie polubić. Podobnie rzecz ma się z jej przyjaciółką, Dru. Obie rozbawiły mnie nie jeden raz. Ich dowcip i teksty rozkładały mnie na łopatki, dzięki czemu naprawdę miło spędzałam czas. Alex natomiast, to postać, która intrygowała od samego początku. Początkowo trudno było mi go wyczuć, z czasem zyskiwał coraz większą sympatię. I tylko przeczucie mówiło, że to tak naprawdę cisza przed burzą. 

Fabuła była wciągająca, wzbudzała ciekawość i trzymała w napięciu, tam, gdzie było to potrzebne. Nie wszystko było takie, jak się początkowo wydawało. Autorka potrafiła zmylić czytelnika, żeby później zaskoczyć go ze zdwojoną siłą. Sam pomysł też jest bardzo ciekawy i niebanalny.

Całość została napisana lekkim językiem, czytało się więc łatwo i przyjemnie, bez zgrzytów. To opowiadanie śmiało mogłoby zostać wydane. Serdecznie polecam wszystkim, którzy lubią historie z wątkiem paranormalnym. A ja tymczasem mam zamiar w wolnej chwili zabrać się za drugą część :) 

Opowiadanie można znaleźć na chomiku Heavenly_Feather

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz