wtorek, 17 kwietnia 2012

Czarne wizje

Czy nade mną zawisło ostatnio jakieś fatum? Chory mężczyzna jest gorszy od chorego dziecka. Chociaż z drugiej strony, jeśli nawet lekarz rozłożył ręce i skończyło się na badaniach w szpitalu, to może ja przesadzam? Zwyczajnie zabrakło mi cierpliwości, pewnie to również wina zmniejszonej ilości snu, ale zawsze…
Jestem zmęczona, wiecznymi wymaganiami i oczekiwaniem, że będą tą, która zawsze myśli racjonalnie, nawet w bardzo stresujących sytuacjach. Ja też czasem mam ochotę pozwolić sobie na chwilę słabości…
Muzyka na dziś Non-Stop Music – Potomac Fever  http://www.youtube.com/watch?v=4vqmw2WnL1o

1 komentarz:

  1. Wydaje mi się, Kochana, że dobrze znasz odpowiedź, tylko to niczego nie zmienia, nie poprawia nastroju. Trzymaj się cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń