czwartek, 18 grudnia 2014

Jodi Ellen Malpas – Ta noc. Obietnica


Jest dokładnie tak, jak przypuszczałam. Byłam rozczarowana po pierwszej części, a teraz jest wręcz przeciwnie. Oczywiście gdyby te dwie części były jedną, tak, jak w oryginale, nie byłoby rozczarowania. Dlatego też moja złość na wiadome wydawnictwo wzrasta z każdą kolejną książką podzieloną na połowę (dla większego zarobku, jak przypuszczam – a potem się dziwią, że ludzi nielegalnie kopiują książki).

„Obietnica” w porównaniu do pierwszej części jest prawdziwą bombą pod każdym względem, informacyjnym również. Poznajemy wreszcie pewne fakty z życia Millera i to takie, które mają ogromne znaczenie dla dalszej fabuły. Z tej perspektywy fakty z życia Olivii stają się dodatkową komplikacją.

Wygląda na to, że „Ta noc” będzie pełna emocji i to tych z rodzaju trudniejszych. Osobiście już nie mogę się doczekać kolejnej części, mam przeczucie, że będzie się tam sporo działo.

2 komentarze:

  1. Pochłonęłam w jedną noc. Rewelacja. Trzecia część już za mną :) Wciągają na maksa i niestety za szybko się kończą :( Już czekam na IV część. Na szczęście posiłkuję się serią Łowca Gildii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie 3 część jest najlepsza i emocji w niej na maxa :-))

    OdpowiedzUsuń