sobota, 23 sierpnia 2014

Jodi Ellen Malpas - Ten mężczyzna. Jego Prawda


No i dotarłam do ostatniego tomu. Czy jestem szczęśliwa? Pewnie, wreszcie poznałam koniec tej historii, ale też przykro mi, że to już koniec. Będzie mi brakowało Avy i Jessego.

Ostatni tom nie rozczarował mnie ani trochę. Wręcz przeciwnie, to prawdziwa wisienka na torcie. Może nieco nużyły mnie już szczegółowe sceny łóżkowe, ale całość jest świetna. Nawet pod koniec autorka potrafiła zaskoczyć czytelnika. Prawdziwa, cała historia Jessego potrafi wbić w fotel. Nie spodziewałam się takiego zwrotu akcji, mimo to jestem bardzo zadowolona. Dopiero teraz irracjonalne zachowanie Jessego nabrało w pełni sensu. Wszystkie tajemnice zostały rozwiązane i mamy świetny happy end, z epilogiem z punktu widzenia Jessego. Czy trzeba na czegoś więcej? 

Cała seria jest godna polecenia. Jedna z najlepszych z tego gatunku. Wszystkie części są dostępne na moim chomiku, z ostatnią włącznie. Przy okazji miło mi poinformować wszystkich, którzy jeszcze nie wiedzą, że autorka pisze inną serię. Jej pierwszy tom już jest, choć jeszcze nie w Polsce i nosi tytuł: „One night. Promised.”. Z pewnością u nas też zostanie wydana po sukcesie Tego Mężczyzny.

7 komentarzy:

  1. Jednym słowem - rewelacja! Najlepsza część ze wszystkich! Szkoda, że to już koniec historii Avy i Jessego ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Super książka tylko szkoda, że to już ostatnia część:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz może gdzie można dostać tą książkę w wersji pdf?

    OdpowiedzUsuń
  4. macie moze wszystki czesci w pdf jak tak to prosze na mala1313013@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. macie moze wszystki czesci w pdf jak tak to prosze na mala1313013@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. macie moze wszystki czesci w pdf jak tak to prosze na mala1313013@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. macie moze wszystki czesci w pdf jak tak to prosze na mala1313013@wp.pl

    OdpowiedzUsuń