sobota, 16 sierpnia 2014

Info dotyczące 6 części Tego mężczyzny


Mój urlop dobiegł końca, nie było mnie tylko dwa tygodnie. Wpadłam w lekki szok kiedy otwarłam skrzynkę mailową... zostałam dosłownie zasypana pytaniami o 6 część Tego Mężczyzny. Trudno mi odpisać na ponad 100 wiadomości, dlatego postanowiłam zamieścić ten post. 

Ostatni tom Tego Mężczyzny miał polską premierę 12 sierpnia a ja do wczoraj przebywałam poza granicami kraju i nie miałam możliwości zamówić książki. Już to zrobiłam ale z racji długiego weekendu dotrze do mnie pewnie około środy (20.08). Z racji ograniczeń czasowych nie zacznę kopiować książki prędzej niż 25.08. Z tego, co zdążyłam się zorientować ktoś już wrzucił na chomika pierwsze 3 rozdziały książki, nie widzę więc sensu żebym ja robiła to samo w późniejszym terminie. Na końcu posta podaję więc link do chomika, na którym znajdują się rozdziały, o których pisałam wyżej. Gdyby jednak zdarzyło się tak, że owa osoba nie wrzuci reszty książki na chomika, to dajcie mi znać (pod tym postem, albo przez zakładkę kontakt) wtedy ja ją umieszczę. 


Wielokrotnie pisałam gdzie można znaleźć wcześniejsze części książek i podawałam hasła do folderów, ale nadal widzę sporo wątpliwości, więc jeszcze raz: 
Książki znajdują się na moim chomiku TUTAJ .

HASŁO DO FOLDERU JEGO KŁAMSTWA TO: JegoPrawda
HASŁO DO FOLDERU JEGO NAMIĘTNOŚĆ TO: JesseWard
HASŁO DO FOLDERU JEGO POCAŁUNKI TO: Lusso
HASŁO DO FOLDERU JEGO WYZNANIA TO: AvaWard

A teraz podaję link do chomika, gdzie znajdują się pierwsze trzy rozdziały 6 ostatniej części Tego Mężczyzny KLIKNIJ TUTAJ

11 komentarzy:

  1. ale dodaj z 3 rozdziałem włacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczekamy do tego 25 sierpnia ale prosimy wrzuć 6 część tej ksiązki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na chomiku są zebrane wszystkie 6 części powieści Malpas Jodi Elen : adia3247

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym była wdzięczna za hasło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tutaj znalazłam 6 część:) http://chomikuj.pl/marzenaq1/Dokumenty

    OdpowiedzUsuń
  6. wyśle mi ktoś na pocztę bo nie mam wystarczającego transferu sczepiela@wp.pl bardzo byłabym wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachomikowałam 6 część na swojego chomika i udostępniłam transfer, więc ściągniesz bez problemu. Mailem nie prześlę, bo plik jest zbyt duży. Pozdrawiam

      Usuń
    2. a jaki jest twój chomik ?

      Usuń
    3. http://chomikuj.pl/Victoriua

      Usuń