poniedziałek, 12 maja 2014

Jodi Ellen Malpas - Ten mężczyzna. Jego Namiętność


To już trzeci tom historii, przed nami jeszcze trzy kolejne. Porównując tę część z poprzednimi, ta jest najlepsza. Może dlatego, że nie ma tego naprzemiennego „chcę”, „nie chcę”, a może dlatego, że relacja Avy i Jessego weszła na nieco wyższy poziom? Oczywiście ich związek jest pełen „dramatów” i przesadnych, albo raczej skrajnych reakcji, zwłaszcza ze strony Jessego. Mam wrażenie, że on ma zaburzoną osobowość, dla niego  wszystko jest albo czarne, albo białe, brak odcieni szarości. Wygląda też na to, że coś się w jego przeszłości wydarzyło. Jego absolutna potrzeba kontroli Avy ewidentnie wynika ze panicznego strachu przed jej utratą, a takie zachowanie nie bierze się znikąd.

Tym razem niecierpliwie oczekuję kolejnej części, bo jestem ciekawa jak potoczą się dalsze losy bohaterów.

Oczywiście wydawnictwo Amber znowu nieszczególnie się popisało. Liczne literówki potrafią zirytować. 

33 komentarze:

  1. masz może dostępna tę ksiązkę pdf? jeżeli tak czy mogłabyś mi ją wysła na e-maila anka199817@o2.pl pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czy ma ktoś tom 2 i 3 i czy mógłby ktośpodesłać pod email takeovercontrol5@gmail.com z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę na maila 3 część: drobna_15@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabym prosić o wysłanie 3 części książki w pdf na adres asia.kot11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabym prosić o wysłanie 3 części książki w pdf na adres pyzia20@gmail.com dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  6. hej :) jeżeli masz na pdf to mogłabym prosić o wysłanie 2 i 3 części na email Aguska5213@interia.pl
    dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej:) Widzę, że sporo osób prosi się o przesłanie 2 i 3 części w pdf, więc i ja ośmielę się poprosić ;) mój mail: niunka24_881@wp.pl, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam czy też mogłabym prosić o część 2 i 3 w pdf na e-maila.
    Bardzo proszę:):):)
    jpodlaska87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej. Przeczytalam 1 czesc i bardzo mnie zainteresowala, czy moglabys rowniez podeslac mi 2i 3 cz.? Moj mail juliakrawczyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam, czy ja również mogłabym prosić o 2 i 3 część w pdf na e-mail kisielka9@interia.pl
    dziękuję;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Informacji na temat 2 części udzielam przez zakładkę kontakt, tak mi łatwiej odpisywać, gdyż komentarz mogę pominąć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam,zwracam się z prośba o przesłanie 2 i 3 pdf części książki na anna.kuczka@op.pl z góry dziękuję
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam, czy ja również mogłabym prosić o 2 i 3 część w pdf na e-mail kkrysti@wp.pl
    Z góry dziękuję;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Również proszę o 2 i 3 część w pdf jeśli ktoś posiada :)
    na jolka.flig@op.pl będe wdzięczna :)
    z góry dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  15. Również proszę o 3 część asia.sienna@interia.pl z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć:-) przeczytałam pierwszą część i nie mogę nigdzie dostać kolejnych w pdf
    Byłaby taka możliwość, żebyś przesłała mi 2 i 3 część???
    Z góry bardzo dziękuję:-))))
    Mój e-mail: landryna010787@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. ja również poproszę o 2 i 3 część w pdf na joannabor56@gmail.com
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Kobietki jeśli chcecie otrzymać informacje dotyczące 2 i 3 części piszcie przez zakładkę kontakt, bo trudno mi odpisywać mailami na komentarze

    OdpowiedzUsuń
  19. hej :) jeżeli masz na pdf to mogłabym prosić o wysłanie 2 i 3 części na email firerka007@vp.pl z góry Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  20. czy ja również mogłabym prosić o format pdf ale tylko 3 tomu :D z góry baardzo dziękuję. fracek1234@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. moglabym rownie. prosic o 2 i 3 czesc na emaila natalia_banat@amorki.pl dziekuje serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj:) jesli wysyłasz pdf bede wdzieczna za tom 3 na adres poprostuona@interia.pl Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej bylabym bardzo wdzieczna za tom 3 i 4 . Moj adrest to a.halka@hotmail.com plisssss

    OdpowiedzUsuń
  24. witam byłabym wdzięczna za 3 część ewelina885@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. witam , czy mógłby ktoś wysłać mi 3 część na olcia1993@spoko.pl z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest możliwość aby ktoś mógł wysłać mi 3 tom w pdf na michalinamichalska@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy mogłabym prosić o 3 część w pdf na adres dominisia920@gmail.com

      Usuń
  28. Czy mogła bym prosic o 3 część na maila jsypniewska314@gmail.com? Z góry dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  29. Cześć mogłabym również prosić o 3 część na pdf?
    Mój e-mail natalia695@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Błagam błagam błagam czy mógłby mi ktoś wysłać ta cześć na meila - marysia.chmal@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Blagam mi tez, maruusiam@gmailcom

    OdpowiedzUsuń
  32. prosze o wszystkie czesci a nawet blagam na mala1313013@wp.pl

    OdpowiedzUsuń