poniedziałek, 10 marca 2014

J. Lerman - Uwięziona w Bluszczu


Jest to pierwsza część trylogii o skromnej dziewczynie, która chce zostać aktorką i sławnym aktorze, który zostaje jej wykładowcą. 

Sophia jest niezwykle ciepłą dziewczyną, która przyjeżdża do Akademii pod Bluszczem. To właśnie tam poznaje Marca, właściciela Akademii i słynnego aktora. Tak rozpoczyna się ich wspólna historia. Historia, która nie jest i z pewnością nie będzie w dalszych częściach prosta. I nie chodzi tu tylko o kwestię moralności połączenia wykładowca-studentka. Dochodzi do tego opinia publiczna, depczący po piętach paparazzi i oczywiście przeszłość Marca oraz jego skłonności. To wszystko tworzy mieszankę wybuchową. 

Choć bardzo się starałam nie być tendencyjna, to jednak ciągle stawał mi przed oczami Christian i Ana. Pewnie dlatego, że główni bohaterowie mieli ze sobą naprawdę wiele wspólnego. W tej historii nie było aż tak dużej harmonii, czasem miałam wrażenie, że coś zgrzyta i nie do końca pasuje. A jednak przeczytałam bardzo szybko i jestem ciekawa dalszych losów bohaterów. Możliwe, że wielu osobom przypadnie do gustu ta pozycja, inni będą nią rozczarowani.  

2 komentarze:

  1. jeśli ma ktoś tą książke w formacie pdf bardzo prosze wysłać na takeovercontrol5@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. szukaj na" gryzoniu". widziałam w kilku do sciągnięcia.A

    OdpowiedzUsuń