czwartek, 9 października 2014

Sylvia Day - Ekstaza | Euforia


Tytuł książki jest dość osobliwy, choć nie do końca rozumiem intencję… poza przyciąganiem uwagi oczywiście. Historia jest naprawdę bardzo wciągająca i nawet nie wiem kiedy ją pochłonęłam. Oczywiście jest tu sporo erotyki, jednak jak to w przypadku Sylvii Day bywa, jest też głębszy sens. 

Gianna jest młodą kobietą zaczynającą odnosić sukcesy w biznesie. Poza tym, że jest ponętna, ma głowę na karku. Jest konkretna i nie daje sobie wchodzić na głowę, a przy tym nie brakuje jej ciepła, empatii i miłości do rodziny. Jacks z kolei przez dużą część książki jest pewnego rodzaju zagadką i to jakże atrakcyjną. Przystojny, bogaty, inteligentny, a jednak myśli o sobie w jak najgorszych kategoriach. Związek tej dwójki jest gorący, burzliwy i niesamowicie wciągający. Nawet jeśli mają spore problemy z komunikacją.

Autorka dodaje smaczku tej historii szczyptą świata polityki, nutką zasad autoprezentacji i oczywiście wyśmienitych potraw. Czego więc chcieć więcej?

Książka jest lekka, czyta się bardzo przyjemnie i szybko. Wprost idealna na pochmurne jesienne wieczory. Polecam.

8 komentarzy:

  1. Czy ta książka będzie miała więcej części, czy jest to zakończona historia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już zakończona historia, z tego co mi wiadomo :)

      Usuń
  2. W zasadzie to nie wiem czy podobała mi się ta książka... wiele się tam nie działo w zasadzie i mam wrażenie, że był pomysł na książkę ale tak jakby autorka nie rozwijała wątków...
    Nie żałuję, że przeczytałam tę książkę ale już bym do niej nie powróciła jak to czasem się zdarza z innymi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja byłam zadowolona, że wreszcie pojawiła się jakaś silna kobieca postać, która wie czego chce a nie młoda, naiwna dziewczyna niepotrafiąca postawić na swoim i odmówić facetowi. Choć faktycznie taki pomysł możnaby znacznie bardziej wykorzystać...

    OdpowiedzUsuń
  4. a gdzie można ściągnąć całą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ściągnęłam na chomikuj, tylko że w dwóch częściach :)

      Usuń
  5. hej a ma ktos moze w pdf i sie podzieli to moj adres mala1313013@wp.pl
    z gory dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  6. hej a ma ktos moze w pdf i sie podzieli to moj adres mala1313013@wp.pl
    z gory dziekuje

    OdpowiedzUsuń