piątek, 13 czerwca 2014

Jodi Ellen Malpas - Ten mężczyzna. Jego Pocałunki


Kolejna część cyklu za mną. Ta jest nieco dłuższa od poprzednich i w dodatku całkiem sporo się tu dzieje. Jest też coraz ciekawiej. Bohaterowie nadal przeżywają wzloty i upadki. Te ostatnie są poważne. Mamy też całkiem sporo dramatyzmu. Ale to, co jest najciekawsze, to większa odsłona Jesse’go ze strony autorki. Tym razem możemy trochę bardziej wniknąć w motywację głównego bohatera, kilka tajemnic wychodzi na jaw. Atmosfera jest naprawdę napięta i gorąca (i niekoniecznie mam tu na myśli sceny erotyczne). W tej części Jesse nie jest też jedyną osobą, która traci panowanie nad sobą, Avie też się to zdarza i to w jakim stylu... Wiele rzeczy pozostaje jeszcze do wyjaśnienia, pojawiają się też nowe wątki. Oczywiście nie mam zamiaru nic tu zdradzać :) Jedno jest pewne... historia nabiera rozpędu i z niecierpliwością oczekuję kolejnego tomu. 

6 komentarzy:

  1. Cześć:) przeczytałam pierwsze 3 części i zaciekawiły mnie losy bohaterów.
    Czy byłaby możliwość udostępnienia 4 część w pdf???
    Z góry bardzo dziękuję:-))))
    Mój e-mail: kkrysti@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam ja bym prosiła o 2,3 i 4 część jeśli można by było :) Jak ktoś ma to proszę na e-maila mlabuda8@wp.pl Z góry bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam ja również prosiłabym o 2, 3 i 4 część na e-maila jeśli byłaby taka możliwość, ania.ludynia@wp.pl. Z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. witam. czy masz może dostęp do 5 i 6 części tej powieści? przeczytałam już 4 tomy i panicznie poszukuje kolejnych tomów, jednak nie mogę nigdzie znaleźć ani dostać, a nie mogę się doczekać aż przeczytam kolejne części, tak niesamowicie wciąga ta książka!! z góry dziękuję, jeśli byś miała i zechciała podzielić się :D fracek1234@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć :) Mam pytanie, czy jest mozliwość udostępnienie mi 4, 5 i 6 części w pdf? Niestety szukałam ale nie moge znależć.. Moj mail to izunia1708@wp.pl. Z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej bardzo prosze o wszystkie czesci w pdf na mala1313013@wp.pl dziekuje

    OdpowiedzUsuń